Jurnal, memorii și amintiri alternative (11)   1 comment

27 octombrie 2016

Îmi cer scuze pentru limbajul care urmează, dar așa vorbește de obicei soacră-mea. Fosta soacră-mea. Scriu aici ca să nu uit ce spune.

…După ce că n-or venit să-l ia pe Înger când trebuia, în primul week-end din octombrie, Caracoștii ăi bătrâni or compensat trei săptămâni la rând. Vineri de vineri, spațiul din fața blocului nostru din Orăștie a fost acaparat de culori rozomovulii și chelii acute. Parcări anapoda… ca să simtă lumea c-o venit Ghiță. Plimbări aiurea… ca să vadă poporul c-o sosit Atena. Când a fost vremea ca Mihnea să meargă la Deva, s-a dus. Când sențința judecătorească nu specifica acest lucru, nu s-a dus. Punct.

Azi, joi, 27 octombrie 2016, Atena și Ghiță s-au postat iar în fața școlii. La hăituială. Fix ca acum un an.

Cu chiu cu vai Mihnea și maică-mea scapă din ghearele lor și ajung acasă la noi. La casa noastră din Orăștie. Că la casa noastră din Deva stau ei, după ce ne-au luat-o prin înșelăciune. După ce aflu toată tărășenia o sun pe Atena. Nu răspunde. Îl sun pe bietul Ghiță. Nici atât. Mai sun o dată pe Atena. Moartă în păpușoi. Sun iar pe Ghiță. Surprizăăăăă!!! Răspunde Atena.

O întreb ce caută la Orăștie. Ea, râzând isteric, se arată mirată că de ce-o sun. Că cică ea are dreptul să mă streseze când vrea ea.

-Măicuță dragă, tu ai tot dreptul să-ți vizitezi nepoții când vrei tu!

-Nu-mi mai ziiiii măicuțăăăă!!!!, urlă ea.

-Ce? Nu ești? Ești! Dar pe Mihnea îl vezi doar conform hotărârii judecătorești, nu când vrei tu. Ai priceput, măicuță?

-Nime nu mă oprește pe mine să văd pe cine vreu eu!!!

-Măicuță!!! Doar nu ești proastă și nu ști să citești în calendar?

S-o revoltat până la Doamne-Doamne și înapoi…

-Tu mă faci proastă pe mine??? Inteligentu’ pulii mele.!!!…

Am rămas șocat.

-Ioiiii, tu ai pulă, măicuță???

…O închis.

One response to “Jurnal, memorii și amintiri alternative (11)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Reblogged this on Literele sufletului meu.

Lasă un răspuns

