Jurnal, memorii și amintiri alternative (10)   1 comment

1 octombrie 2016

Iarăși sunt nevoit să scriu lucruri care nu-mi plac. Dar trebuie să știe lumea că în week-end-ul ăsta, conform prevederilor Ordonanței Prezidențiale 922/2015, Atena și cu al ei Ghiță trebuiau să vină vineri, la ora 16.00, să preia minorul (pe Îngerul Meu, adică) de la domiciul părintelui (adică eu), și să-l ducă la apartamentul nostru pe care și l-au însușit prin înșelăciune și unde acum stau ei (hapsânii, adică).

De când a venit Îngerul din ultimul week-end petrecut la ei, acum două săptămâni, fix pe 18 septembrie 2016, Mihnea mi-a transmis că Atena i-a zis să-mi zică – ceea ce este imoral, se spune, dar și ilegal gândesc eu – că așa-zișii săi bunici materni vor veni să-l ducă iar la distracție pe la Shopping, în primul weekend din octombrie, mai precis pe 1 octombrie. Că acolo, la Shopping, sunt mașinuțe care merg cu 10 lei ora sau minutul, nu știu. Acolo sunt televizoare mari la care ei îl lasă să se joace jocuri cu orele… Mihnea a așteptat să vină week-end-ul cu pricina, cu toate emoțiile pe care le trăiește când trebuie să meargă la Atena, la Deva. Că oricum o zis că Ghiță nu se ocupă de el, că atunci când e la grădină are grijă mai mult de câinele Blechi, că-i din ăla cu pedigriu…

…A sosit și ora 16.00 prevăzută în Ordonanța Prezidențială 922/2015. Îngerul Meu era echipat complet, așteptând la geamul de la balcon să vadă mașina noastră apărând în fața blocului. După un timp a coborât cu plăsuța în mânuțe, să aștepte în fața intrării, alături de Dica… A așteptat degeaba. Ghiță și Atena cred că ne vindeau iarăși lucrurile prin cine mai știe care târg sau care piață… Că n-au venit!!!

A fost trist. E normal. Dar parcă s-a ușurat când a văzut că nu-s și nu mai vin. I-am explicat că nu știu ce e în capul Caracoștilor. Și că nu știu de ce nu au venit să îl ducă la Deva, dacă tot mă obligă pe mine o Ordonanță Prezidențială să îl las. S-a agățat cu mânuțele de gâtul meu și m-a făcut să-l ridic în brațe, apoi și-a lipit obrazul de al meu și mi-a șoptit:

– Nici eu nu știu de ce n-au venit, mă Tati! Că doar mi-au promis că vin…

One response to “Jurnal, memorii și amintiri alternative (10)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Reblogged this on Literele sufletului meu.

Lasă un răspuns

