Viaţă de blogăr (18): Care-i produsul fară de care n-ai putea pleca în vacanță la mare?   1 comment

La întrebarea „Care-i produsul fară de care n-ai putea pleca în vacanță la mare?” răspunsul meu, în mod normal, ar fi: Eu n-aș putea pleca fără bani la mare!!!

Explicația e simplă: și banii sunt un produs al unei întreprinderi numite, la noi, Banca Națională a României. Cu produsele BNR cumperi produsele altor firme, cum ar fi, spre exemplu, cele oferite de zorilestore.ro. Căci aici e toată șmecheria: dacă intri pe site-ul zorilestore.ro până pe 21 august și cumperi ceva, orice – de la șepci, ochelari de soare, pălării, curele, genți și rucsaci până la prosoape, fesuri, fulare și mănuși –, atunci riști să câștigi un week-end la mare. Și nu oriunde, ci la Vama Veche. Și nu singur, că nu-i fain să meri singur, ci cu încă șapte prieteni. Și nu oricum, căci toți veți avea camparea (paturile) asigurate în Cortul Celor Șapte Simțuri. Chiar dacă o să dormiți pe plajă. Plus micul dejun pentru toți cei șapte fomiști și cu tine opt, în perioada 26-29 august anul ăsta. Că la anul, cine mai știe. Totul la Sandalandala. Zice lumea că e cel mai cool loc de camping din Vama Veche! Eu încă nu știu, că n-am fost.

Deci încă o dată, intrați repede pe zorilestore.ro și cumpărați ceva, orice, fie și un fular, că-i ieftin, și vă treziți mâine-poimâine în Vama Veche, la Sandalandala. Bine, să nu mă întrebați pe mine apoi că ce căutați numai în fular la Vama Veche. Asta nu mai e treaba mea…

Cum v-am zis deja, eu aș cumpăra de la zorilestore.ro niște bani. Că ăia îmi lipsesc să mă simt bine și tot din ăia care îmi lipsesc îmi fură și soacră-mea, Atena, cât poate. Vreo 33 la sută. Eu, sincer vă spun, am intrat la ei pe site dar bani nu aveau. Rucsac, șapcă, pălărie și ochelari am eu. Oricum, dacă mergi la nudiști ce nevoie ai de rucsac? Șapca la ce-ți folosește? Pălăria nici atât. Ochelari de soare la nudiste? Ești nebun? Să nu vezi nimic? Așa că până la urmă am optat pentru un portofel. Ce-i dacă meri în curul gol la Vama Veche? Ești cumva singurul? Eu zic că nu! Deși, repet, n-am mai fost la Vama Veche, cu atât mai puțin la Sandalandala. Dar aș vrea să dorm în Cortul Celor Șapte Simțuri.

Principalul, în opinia mea, e să ai portofelul la tine. Căci fără portofel eu n-aș putea pleca în vacanță la mare. Așa că am intrat pe site și mi-am comandat unul. Sper să câștig vacanța la Sandalandala. Patru zile în Cortul Celor Șapte Simțuri. De vis.

Apropo! Există plajă de nudiști la Vama Veche? Că eu am numai portofel. Dar și un impuls necontrolabil de a pleca la mare. Nu știu cum o să mă descurc cu transportul…

Posted 2016/08/17 by danieliiancu in Articole, Viaţă de blogăr

One response to “Viaţă de blogăr (18): Care-i produsul fară de care n-ai putea pleca în vacanță la mare?

Subscribe to comments with RSS.

  1. daca ma numar printre cei 7, se rezolva 🙂

Lasă un răspuns

