Viață de blogăr (17): WowFixit! Sau prea târziu pentru tableta noastră…   3 comments

Viața mea s-a schimbat în momentul în care am cunoscut-o pe soacră-mea. Fiind ea ființă movă-n păr și strident vorbitoare-n glas, m-a dat pe spate de cum am văzut-o. Așa ceva nu mai zărisem până atunci. Aproape leșinat de emoție, m-am așezat pe scaunul pe care mi-l indicase și am auzit cum ceva pârâie sub fundul meu gingaș. Erau ochelarii ei, că și-i dăduse jos de pe nas ca să facă impresie unui vecin căruia îi făcea ochi dulci printre ulucile gardului.

I-am cumpărat alți ochelari, deși aș fi preferat să îi schimb dantura. Ca orice viitor ginere voiam să mă vadă cât mai puțin și s-o doară gura cât mai mult. N-a fost să fie și, bonus, cei de la ochelărie i-au dat un fel de cârpușcă care cică înlocuia pielea de căprioară. Să-și șteargă ochelarii cu ea. Cum ea își curața de obicei ochelarii ștergându-i de nădragi, cârpușca a folosit-o pe post de batistă…

După ani și ani, i-am cumpărat Îngerului o tabletă. Eu am considerat că e destul de mare pentru un asemenea gadget, mai ales că la vârsta de patru ani și ceva nu e recomandat să te uiți la știrile de la ora 5 de la ProTV, ălea după care soacră-mea e ahtiată.

Primul lucru pe care l-a făcut Îngerul a fost să testeze rezistența tabletei. Așa că a ridicat-o cu amândouă mânuțele deasupra capului și a pocnit-o sănătos într-o jucărie gen camion de lemn. Jucăria a rezistat. Lemnul n-a avut nici măcar o zgârietură. În schimb sub folia de protecție a ecranului, intactă până atunci, apăruseră trei bule. Cam de 3,34 inch fiecare în diametru. Am simțit iar că leșin și m-am așezat domol pe pat. Fundul meu a întâlnit din nou ochelarii soacră-mii. Nu… nu-i avea la ochi… îi uitase pe pat dar îi căuta prin bucătărie.

Când Îngerul a descifrat tainele tabletei a început s-o butoneze. S-o tasteze. S-o touchineze. Uneori uitam să îi tai unghiuțele așa că după ce am dat jos folia inițială de protecție, am folosit cârpuștele de ochelari uitate de soacră-mea te miri pe unde, că să curățăm ecranul. A ținut cât a ținut faza, dar zgârieturile au fost tot mai multe și mai dese. La un moment dat ne uitam la desene și le vedeam în ceață. Am pus alte folii pe ecran. Nimic. Zero efect. Zgaibele se zăreau. Am pus două folii. Trei. Singurul lucru pe care l-am remarcat după un asemenea tratament a fost că s-a îmbunătățit sunetul. De văzut se vedea tot mai rău…

…Ulterior am constatat că le-a venit unora mintea la cap. Și s-au pus pe inventat lucruri. În prima fază au scos pe piață niște ochelari pe care te poți așeza liniștit că nu se fărâmă. Precaut din fire, i-am cumpărat modelul și soacră-mii. A refuzat să-i poarte din cauză că, cică, i-am demonstrat că nu se deteriorează nici dacă sar de trei ori cu fundul pe ei. N-a vrut să-i mai pună pe nas…

Apoi a venit rândul WowFixitului! Care e o soluție minune pentru protecția ecranelor dispozitivelor electronice. Inclusiv a tabletei cu pricina care aparține Îngerului prin simplul fapt că i-am cumpărat-o eu. Soluția asta e un fel de gel care trebuie aplicat pe orice ecran sau suprafața din sticlă, de la smartphone și tabletă până la camere foto digitale, smartwatch-uri și chiar laptop-uri. Stratul final zice-se că este impermeabil, antibacterian și non-toxic, fiind o soluție organică. Bazat pe chestii care țin de nanotehnologie și de structura cristalelor cu proprietăți de diamant, WowFixitul a ajuns (din păcate pentru mine, pentru Îngerul meu și pentru tableta noastră), prea târziu în România. Înainte ca produsul testat și certificat de laboratoarele TUV Germania să ajungă să salveze claritatea imaginilor văzute prin intermediul tabletei Îngerului, soacră-mea s-a răzbunat. Și s-a trântit cât îi de lată taman peste gadgetul cu pricina. Când și-a ridicat fundul de pe fotoliu, din tabletă mai rămăseseră doar bucățele mici-mici-mici, ca niște piese de lego…

Dar tot aș vrea să constat ce face WowFixit-ul!!!

Posted 2016/06/27 by danieliiancu in Articole, Viaţă de blogăr

3 responses to “Viață de blogăr (17): WowFixit! Sau prea târziu pentru tableta noastră…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Reblogged this on Literele sufletului meu.

  2. Domnu’ esti meserias.Wowfixu asta nu vindeca prostia?

Lasă un răspuns

