Viaţă de blogăr (15): Premier Tennis Camp. Sau despre cum să devii un campion la golf   2 comments

Îngerul meu, după cum știți deja, e un împătimit al sporturilor. Până la vârsta de șapte ani și șapte luni, cât a acumulat până în prezent, a practicat deja alergatul, ciclismul, cățăratul, trotinetismul, înotul, șahul, moara, tablele, roller-ismul, tirul cu arcul, aruncatul pietrelor cu mâna, skatebord-ismul, plus încă vreo duzină și jumătate de alte sporturi printre care amintesc aici baletul și limba engleză.

Visul său e însă să devină fotbalist. Un fel de Ianis Hagi, Florentin Petre sau Cristiano Ronaldo. Ca Messi nu îi dau voie să fie, că ăla fură statul spaniol mai ceva ca Ghiță Grecu statul român. Din păcate pentru Înger nu există echipă de pitici așa de mici cum este el. Prin urmare, ghetele cu crampoane stau agățate în cui, așteptând momentul utilizării pe un gazon execelent precum cel de la Dacia Orăștie, unde în vremurile de glorie a jucat și Corvinul Hunedoara, echipă azi desfințată. (Pentru comemorare ia vedeți un Corvinul – Steaua, 3-1, în 9 martie 1986, cu 2 luni fără 2 zile înainte ca Dukadam să spulbere Barcelona în finala Cupei Campionilor Europeni de la Sevilla). Azi acolo joacă Gloria Geoagiu și Berianul Beriu. Mă refer la Stadionul „Dacia” Orăștie, nu la stadionul din Sevilla, cum s-o mai fi numind el.

Prin urmare, nu merem pe stadion, ci stăm acasă și ne uităm la tenis. Că joacă Halep, cât poate și când vrea. Joacă Begu cât poate și Niculescu când vrea. Joacă Tecău în echipă cu Mergea când vreau amândoi sau forțați de împrejurări și regulament. Serena Williams joacă și când e un pic plecată și când e abțiguită. Sharapova joacă doar dacă vrea Putin, dacă nu cumva e răgușită și dacă nu e criză mare de meldonium.

Tot stând și privind la tenis, Îngerului i s-a pus pata și pe sportul ăsta.

– Tati meu, io mă fac tenismănist! îmi spune într-o zi. Eu l-am corectat, explicându-i că eventual ajunge fotbalist sau tenisman. El s-a pus pe argumentat că vrea să dea cu bătătorul ăla de covoare în mingi galbene. Am crezut că îl fentez dacă îi pun în mânuțe rachetele de badminton luate de la rușii ăia care vând chinezisme în piață. N-o ținut faza, că mingea galbenă a spulberat racheta badmintonească la prima atingere.

Ne-am dus la net să ne uităm după ceva care să aducă a magazin tenis de câmp. L-am găsit instant. Problema a apărut când am intrat pe site. Că îs prea multe promoții pe magazinul on-line. De la rachete Wilson ULTRA XP 100 LS (aproximativ 1.300 de lei) până la Masina de aruncat mingi Lobster Elite Grand V Le (aproximativ 172 de milioane de lei vechi, dar la care ai reducere peste 42 de milioane). Prin comparație, eu am salariu de 800 de lei, că îs bugetar și fost ginere de Atenă și de Ghiță Grecu.

Am decis să abandonăm tenisul. E un sport prea scump în condițiile în care toată lumea te fură, urlă și tot ea (aceeași lume) te dă în judecată. Taman când era să închid site-ul cu pricina mause-ul a alunecat spre niște chestii de golf. Încredibil, dar Îngerul a fost fascinat intantaneu. Bănuiesc că din cauza faptului că anumite obiecte seamănă izbitor cu ciomegele pe care și le face singur când merge pe munte. Am stat două ceasuri să ne uităm pe secțiunea „crose golf” și în final am negociat că cea mai faină e aia de 135 de lei, Golf Wilson Staff PRO STAFF HL 1, nu de alta dar pentru un începător în vârstă de 7 ani și 7 luni e suficient de performantă.

…Problema o constituie mingile. Am avut trei. Prima a zburat direct într-un parbriz. M-a costat un salariu. A fost confiscată până la remedierea pagubei. A doua s-a dus pe Strei, taman când s-a deschis barajul de la Plopi. Acum cred că e pe post de icră de somn. A treia am lipit-o cu superglue direct de crosă. A devenit nedetașabilă! Și după câte știu eu, cine are mingea la golf, chiar scoasă dintr-o gaură, e campion!!! D-apăi să mai porți bila pe băț și să nu ți-o poată lua nime!

Posted 2016/06/13 by danieliiancu in Articole, Viaţă de blogăr

2 responses to “Viaţă de blogăr (15): Premier Tennis Camp. Sau despre cum să devii un campion la golf

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sanchez Piscuan cred ca se numeste stadionul monser.

  2. Reblogged this on Literele sufletului meu.

Lasă un răspuns

