Curiozități de Înger (1)   Leave a comment

Eram pe punctul să adorm. Valuri-valuri de vălătuci gri și grei, mi se buluceau peste priviri în timp ce la televizor, pe Disney Junior, rulau desene animate și colorate. Mihnea privea fascinat, aflându-se însă sub consemnul de a mă trezi din reverie dacă, Doamne Maica Domnului, adormeam cumva în timpul acțiunii ce se desfășura palpitant pe ecran. Telecomanda era la mine și trebuia să opresc măgăoaia.

Normal că am adormit!… Nu mult, că am auzit vocea curioasă a Îngerului:

– Tati meu, cum se numește chestia aia de-o poartă prințesele?

– Coroană… zic, și adorm la loc.

– Nu, mă tati… chestia aia de fier pe care o poartă prințesele de la buric în jos?

Brusc, mi-a sărit somnul și din vârful deștelor de la picioare. Curiozitatea mea îmi ardea limba și întrebarea pe care mi-am pus-o singur mă șoca: de unde știe Îngerul de centuri de castitate??? Am stat câteva secunde în fund să compun un răspuns acceptabil…

– Tatiiiii!!! Chestia aia de fier peste care stă rochia… cu cercuri…cum se numește?

– Crinolină!!!… am răspuns și am readormit liniștit…

Posted 2015/05/25 by danieliiancu in Articole, Curiozități de Înger

Lasă un răspuns

