Mihnea dixit (72)   1 comment

La faza care urmează nu prea am ce să zic. Decât să-şi pună dopuri de ochi cei mai pudici dintre cititori şi să deie mai departe. Să nu citească. Că și mie mi-i groază să scriu ce vorbe zice Mihnea când nu mai e înger, ci bandit în toată regula. Un fel de Terente de pe malul Mureşului…

… Eu scriam de zor, într-un mini-concediu fiind, când sună telefonul. Nici una, nici două, întrebare:

– Taaatiiiii!!! Unde esti?

Eu, ce să zic? Să mint? Să spun adevărul? Dacă minţeam, şi ziceam că-s acasă da’ lucru, mi-era că mă bate Mihnea de nu mă văd. Dacă ziceam că lucru, da’-s acasă, la fel… Nicicum nu era bine. Aşa că am dat să dreg busuiocul luând eu iniţiativa. L-am întrebat brusc, unde-i el. Mi-o zis că se szoacă cu copiii în fasa blocului. Şi eu să fac bine să cobor repede să mă joc cu ei. De fapt nu repede. Atunci! Pe loc! Instantaneu! Că el vreeeeea! I-am promis că imediat. Numa să mă îmbrac corespunzător şi cobor. La care el, mă aprobă.

– Normal că te îmbrasi, Tati meu. Doar n-o să vi în pula goală!

… Am crezut că mă sufoc. Nu mai aveam raţia normală de 21 la sută oxigen. Parcă respiram numai azot, argon, CO2, neon, heliu, kripton şi ce s-o mai găsi în aer. Iniţial am crezut că-s surd şi n-aud bine, aşa că l-am pus să repete ce-o zis. S-o repliat imediat.

– Mă Tati meu, tu esti surd? Am zis să te îmbrasi si să nu vi în pusa goală!

Posted 2013/11/09 by danieliiancu in Mihnea, Mihnea dixit

One response to “Mihnea dixit (72)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vaaaiiii1

Lasă un răspuns

