Mihnea dixit (70)   2 comments

Eu – la calculator. Scriam de zor. Mihnea pierdea vremea prin sufragerie, unde se juca cu chestiile alea din cadoul de-l primi eu mai deunăzi. Un săculeţ, un caiet, un pix, o minge. De fapt, la început s-o jucat doar cu pixul şi cu caietul. Vreun sfert de ceas o tot desenat la litere mari şi albastre pe câte foi albe din caiet o avut el chef. Din când în când venea să mă-ntrebe cum se scrie litera cutare. Sau verişoara lu’ litera cutare. Sau sora ei bună. Sau vecina de alfabet. Mă rog. Bine că că nu avem idiograme.

La un moment dat s-o plictisit. Şi a început să bage lucrurile în săculeţ. Caiet. Minge. Pix… Cam puţine! Aşa că o trecut să bage şi jucării. Maşinuţe. Mingiuţe. Puzzle-uri tridimensionale de lemn… Deja or fost cam multe. Aşa că m-o strigat să-i mai dau un rucsac. Mai mare. Să încapă de toatele în el.

I-am dat. Şi-o mai făcut de lucru un timp. Apoi o urlat:

– Taaatiii!!! Vinooo!!!

Am fugit urgent, crezând că o dat foc la ceva cu vreo scobitoare. Nimic. Stătea în mijlocul sufrageriei şi se uita la mingiuţa din mânuţa lui. Aia primită de mine cadó.

– Taaatiii! Vreau să mă szoc cu minzea!

…După o serioasă perioadă de analiză a situaţiei mi-am dat acceptul. Cu anumite condiţii. Să nu deie tare în mingiuţă. Şi să nu tragă şuturi pe sus. Nu de alta, dar „bările” porţilor erau constituite, pe de o parte, din televizor şi uşa de la balcon, iar pe de cealaltă parte dintr-o buruiană gen cactus şi biblioteca mea atârnată pe pereţi. Mi-o promis, extrem de serios, că aşa o să facă. Cum zic eu. Înduplecat, am dat să plec nu înainte de a-i mai atrage o dată atenţia să nu spargă ceva…

– Daaa, Tati!… când am spart seva te chem…

Posted 2013/10/09 by danieliiancu in Mihnea, Mihnea dixit

2 responses to “Mihnea dixit (70)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vezi ce inger cuminte ai???:))))

    adina marconi

Lasă un răspuns

