Acum să mă ţin! Are Mihnea mingiuţă!!!   Leave a comment

Daaa! Mai nainte îmi bătu la uşă un nene care-mi aduse un premiu. Ăla de-l câştigai când v-am povestit cum m-am apucat eu de fotbal în faţa blocului… în Viaţă de blogăr (10): Ca mingea-n zamă!… unde era vorba despre o campanie UEFA Champions League Trophy Tour presented by UniCredit in Romania… şi m-or anunţat că-s unu’ dintre cei zece câştigători ai locului doi!!! Nu-i bai, e bine şi aşa. Mai ales că mingiuţa face toţi banii…ăăăă… tot timpul pe care l-am alocat unei asemenea amintiri. Să vedeţi de-acum ce-mi trage îngeru’ cu mingea-n farfurie!

Premiu UniCredit

Posted 2013/10/08 by danieliiancu in Diverse

Lasă un răspuns

