Mihnea dixit (64)   Leave a comment

Mâncam. Îngerul fugea pe afară cu, de şi după vară-sa, Iris. Îi auzeam io cum urlă, da-mi era foame. La un moment dat or cam obosit şi erau însetaţi. Aşa că Mihnea pune mânuţa pe telefonul Dică-sii şi-mi zice:

– Tati, vreau să vi să-mi cumperi Fanta!

Atât. Nici tu „te rog frumos”, nici tu „hai, bătrâne odată, până nu te pleznesc”. Io, slab de înger, îi zic îngerului că plec imediat, numai să gat de mâncat, apoi mă îmbrac şi vin de i-oi cumpăra sucul cela. Ei, na! Că doar n-o fi foamea mea pe măsura setii lui! El atunci voia.

– Acum, Tati! Vreau să aud cum te-mbrasi!

…Cred că multă lume o jucat „mima” la viaţa lui. Adică să mimezi cuvinte doar dându-ţi ochii peste cap şi mâinile peste urechi. Dar ceea ce am făcut eu întrece orice imaginaţie: am „mimat” la telefon sunetele gesturilor îmbrăcării. „Şşşşşştttt”… cică mi-am tras pantalonii… „Crîîîîîîî”… voiam să zic că mi se mula tricoul pe burtă… „Brîîîîî”… fermoarul de la bluza de trening… „Prrîîîî”… „prrîîîî”… era scaiul de la sandale… În timpul ăsta, la capătul celălalt al telefonului doar se respira. Mihnea n-o zis nimic. Dar nimic. Asculta… Era linişte… Apoi i-am auzit vocea când îi spunea lu’ bună-sa, înainte să închidă telefonul:

– Tati nu se-mbracă… Minte!

Posted 2013/09/04 by danieliiancu in Mihnea, Mihnea dixit

Lasă un răspuns

