Sate la marginea lumii (27): BOCŞA MARE, com. Certeju de Sus, HD, mai 2013   4 comments

Atât a mai rămas dintr-un sat: o gospodărie, trei buzi şi un cimitir. Restul a fost demolat şi pământul aşteaptă să fie răscolit… pentru aur…Un fel de avanpremieră.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

4 responses to “Sate la marginea lumii (27): BOCŞA MARE, com. Certeju de Sus, HD, mai 2013

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pluginu zice ca am dat like.
    N-am dat like!
    Am apreciat efortul tau de a merge acolo si de a ne arata cum a fost…
    Am fost de curand in Rachis, un sat in Trascaul de mujloc… Iesi din el mai deprimat decat dupa o noapte de betie. Parca nu-i drept sa vezi atatea ziduri daramate, plecate, umilite… Nu-s niste sate prin care treci usor… 😦

  2. Nu e relevant, n-am oprit pentru ca Vlad era deja trist, dar … tristetea asta din Rachis, ceva ma face sa cred ca o stii…

Lasă un răspuns

