Mihnea dixit (62)   2 comments

Ieri mă sună îngerul de trei ori în decurs de câteva ceasuri. Nu că n-ar mai fi putut el de dorul meu, ci că ardea de nerăbdare să-i cumpăr un „Robo fish – peştişor shark”. Nu râdeţi că aşa se numesc şi-s de diferite culori. Bine, Mihnea a văzut reclama pe Disney Junior şi o mai prescurtat el din denumire. Aşa că la primul apel mi-a solicitat în mod expres:.

– Taaatiiiii, vreau să-mi comandezi pe net un robosarc!!!

Am rămas cu gura căscată şi l-am întrebat ce-i ăla.

– Un robosarc din ăla de-l bazi în apă si merze în sinci direcsii! Cu baterii, Tati meu. Haiiiiii, te roooooog!… Comandează-l acum!

La apelurile telefonice doi şi trei insistenţa lui a crescut în intensitate. Mai ales că eu râdeam să mă sufoc. Şi încercam să-i explic îngerului că o să „comandez” mâine „robosarcul”. Azi adică. Că-i luni. Bunicu, la rândul lui, se tot băga în seamă şi încerca să-l convingă pe Mihnea cum că-i duminică seara şi nu-i nime să ieie comanda, că nu lucrează nimeni duminică seara. La care îngeru’ s-o întors spre Bunicu şi s-o răţoit la el:

-Da’ tasi odată! Că Tati meu lucră tot timpul!!!

Posted 2013/08/19 by danieliiancu in Mihnea, Mihnea dixit

2 responses to “Mihnea dixit (62)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bai, copilul stie foarte bine!!!! Daca tu lucrezi tot timpul:))), toata lumea lucreaza:)))))

    adina marconi

Lasă un răspuns

