Mihnea dixit (61)   2 comments

Îngerul aleargă de obicei înconjurat de copii. Nu că n-ar putea să alerge şi numa’ singur, dar nu-i place. Dacă nu-s copii, mă pune pe mine să fug după el. Sau pe Bunicu. În cel mai rau caz apelează la Dică-sa. Dar ultima variantă e solicitată doar în casă, unde pista de alergare e considerabil redusă şi şansele ca bună-sa să accepte sunt mai mari. Mă rog. Ideea e că aleargă fugărit de cineva. Sau urmărit de cineva. De aceea, cand ajung şi eu în faţa blocului, „la marmură”, Mihnea mă vede şi o ia la fugă spre mine urlând:

– Taaatiiiiii!!!!… iar copii fug după el, indiferent ce activităţi interesante derulează ei în acel moment, teribili de fericiţi că Mihnea-i fericit că mă vede.

Mai zilele trecute ajung acasă de pe dealuri. Frânt, rupt. Parchez rucsacul pe bordura de înconjoară marmura şi mă aşez pe o bancă. Îngerul fugea de-a dura cu trei băiesei şi două fetise după el. El nu m-o văzut, ca era prea ocupat să-i dirijeze pe urmăritori pe unde să o ia. În schimb m-o vazut o fetisă ce fugea după el. S-o oprit din fugă şi o început să strige „Mihneaaaa, uite o venit Tati!!!”… Că nimeni în faţa blocului nu ştie cum mă cheamă îin buletin. Doar cum mă strigă Mihnea. Aşa că… Îngerul meu s-a oprit contrariat. S-o uitat în direcţia în care arăta fetisa cu degeţelul. M-o văzut. Dar în loc să fugă spre mine s-o întors spre fetisă şi o atenţionat-o dur:

– Ăla-i Tati meu, nu tati tău!!!

…Abia apoi o venit de m-o strâns în braţe şi m-o pupat dulce!

Posted 2013/08/17 by danieliiancu in Mihnea, Mihnea dixit

2 responses to “Mihnea dixit (61)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Degetelul nu l-a ridicat? Ca de obicei pe-al meu cand il apostrofeaza, ridica si degetelul:))))

    adina marconi

Lasă un răspuns

