Ce-am primit eu că am fost custode!   2 comments

No, zilele astea am intrat şi eu în posesia unui premiu pentru că – nu-i aşa? – Şi eu am fost cutode!… Adică premiul din fotografii, nişte super albume, de care îs super încântat. Plus două agende care duc până hăăăăt, departe, în 2014. Plus un CD. Toate de la Fundaţia Centrul Național pentru Dezvoltare Durabila (CNDD), care a realizat proiectul InfoNatura 2000 finanțat de Uniunea Europeană, din Programul Operational Sectorial de Mediu (POS-Mediu). Bine, nu-i neapărat meritul lor că mi-au dat premiul. E meritul meu. Că am participat la campania Bloggerii susţin Biodiversitatea, unde m-am plâns că Şi eu am fost custode!…

1

2

3

Posted 2013/08/14 by danieliiancu in Diverse

2 responses to “Ce-am primit eu că am fost custode!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Felicitarile mele domnu custode!!!!

    adina marconi

Lasă un răspuns

