Câştigători campanie “Haideti la Triathlon Challenge Mamaia!”   2 comments

M-o trăznit! Cică am câştigat. Acum toată lumea se roagă să nu pic cu ei în echipă. Că o să fiu singurul participant la triathlon care înoată cu vestă de salvare, colac de copii la brâu şi colăcele la mâini şi picioare. Şi doar le-am spus că acum m-am apucat de înotat când am scris M-am apucat să învăţ să înot. Faptul că voiam să particip nu însemna că trebuie să şi câştig. Deja curg apele ca mine ca şi cum aş fi în lacul Siutghiol…

banner-campanie-trichallenge

Posted 2013/08/12 by danieliiancu in Diverse

2 responses to “Câştigători campanie “Haideti la Triathlon Challenge Mamaia!”

Subscribe to comments with RSS.

  1. Doamne, ce as vrea sa fiu acolo sa te vad:))))))

    adina marconi

Lasă un răspuns

