Mihnea dixit (59)   1 comment

Îngeru’ e pasionat de biciclete. Aia de-i numai a lui nu-i mai ajunge şi le încearcă pe toate din faţa blocului, cum le prinde libere. Nici nu mai cere voie. Aruncă numai aşa, pe sub gene, o privire în jur şi… ţuşti în şa. Apoi bagă-i viteză. A luat la încercat toate bicicletele băieseilor şi fetiselor „de la marmură”. S-a dat la un moment dat chiar la o hardughie aproape cât a mea de mare. Dar n-a reuşit s-o ridice de jos, aşa că o abandonat-o.

În schimb, mai zilele trecute Mihnea ia bicicleta mai mare a altui copil. Şi copilul mai mare, normal. Lumea care l-o văzut mi-o povestit faza. Cum o tot încercat îngerul să se cocoaţe în şa. Dar n-o putut şi o rămas mai mult atâtnat pe bară. Ajungea la pedale numai cât să pedaleze şi la ghidon numai cât să ghidoneze. De frână nici nu putea fi vorba, dar el habar n-o avut. Până la un moment dat. Când apucase viteză şi scara blocului din faţă se apropia ameninţător de el. Bicicleta fiind prea mare, Mihena n-o putut să ieie curbă. Şi nici să pună frână că nu ajungea cu degeţelele decât să mângâie frânele. Aşa că singura soluţie a fost pusă în practică: îngerul s-a izbit cu zgomot direct in uşa de tablă a blocului. Acolo s-o oprit şi s-o ridicat singur dintre fiare, scuturându-se de praf…

Seara, îl întreb de ce n-o pus frână să nu mă pună la cheltuială cu reparaţiile la uşa oamenilor. El, vrând să pară sincer, mi-o răspuns:

– Io am vrut să pun frână Tati meu… da’ n-am mai avut timp!

Posted 2013/08/10 by danieliiancu in Mihnea, Mihnea dixit

One response to “Mihnea dixit (59)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Si scara aia… De ce nu a stat mai departe ca sa poata ingeru sa franeze???:))))

    adina marconi

Lasă un răspuns

