Mihnea dixit (58)   Leave a comment

Apropo de bicicletă şi de furat. După dispariţia ei prematură din proprietatea mea personală, câteva zile îngerul n-o zis nimic. Mă vedea că vin pe jos de la lucru, pedestru şi liniştit, şi nu mai dau buzna cu bicicleta mea între bicicletele lor, ale picilor din faţa blocului, dar nu zicea nimic. Într-un fel cred că s-o bucurat multă lume că nu mai făceam pe uliul printre porumbei. A trecut un timp până să mă chestioneze Mihnea. Ceva de genul, că „mă Tati meu, da’ bisicleta ta unde-i?”…

Normal, am făcut pe omul trist şi supărat şi i-am spus îngerului că mi-or furat-o hoţii. Din faţa blocului. Că io n-am fost atent. Şi n-am legat-o. Că am scăpat-o din priviri în timp ce hoţii or fost tot cu ochii pe ea. Dar oricum nu-i mare lucru, că bicicleta mea era cam stricată. Nemaiştiind ce să mai zic, am concluzionat: „hoţi răi, mă tati, hoţi răi că mi-or furat-o!”… La care el m-o întrebat senin:

– Da’ di se n-or fost hosi buni, să ţi-o repare?

… N-am mai apucat să-i zic că hoţii ăia buni se numesc depanatori şi-ţi cer bani buni, c-o fugit la joacă.

Posted 2013/08/05 by danieliiancu in Mihnea, Mihnea dixit

Lasă un răspuns

