Mihnea dixit (53)   1 comment

Nu mai ştiu de câte ori am scris despre cum decurg conversaţiile mele cu îngeru’, la telefon, când îl sun ziua-n amiaza mare. El e de obicei fie la grădină cu Bunicu, unde face treabă multă de mai că nu mai are bună-su pe ce pune mâna, fie e cu Dică-sa în faţa blocului, la copii, să facă un pic de ordine cu ei şi să-i îndrume că altfel, bieţii nu s-ar şti juca. Noroc cu Mihnea. Prin urmare sună telefonul şi, după ce fuge Dică-sa după el să-l prindă, i-l ţine la urechiuşă să vorbească. Că el n-are timp şi nu poate că i-s mânuţele ocupate cu te miri ce. Ca s-o scurtez, redau conversaţia de azi:

– Aloooo!

– Da, Tati meu!

– Îngerule!!! Ce faci?

– Io fac bine. Tu se fasi?

– Io îs la muzeu, sufletul meu. Tu unde eşti?

– Io îs la marmură. Da’ tu se fasi?

– Io îs la lucru, îngerule, ţi-am spus…

– Tatiiiiii!!! Io te-am întrebat se fasi, nu unde esti!!!

… Şi a închis.

Posted 2013/07/16 by danieliiancu in Mihnea, Mihnea dixit

One response to “Mihnea dixit (53)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Doamne, credeam ca la varsta asta nu mai ai nevoie de dictionar, dar…. Bine ca ingeru poate sa te lamureasca:)))

    adina marconi

Lasă un răspuns

