Mihnea dixit (51)   Leave a comment

În week-end am fost plecat de-acasă. Pe dealuri. Mă rog, munţi. Mai mititei ei, da’ munţi. Bunicu m-o dus cu maşina până unde o putut şi apoi m-o abandonat pustietăţii, nu înainte de a-i arăta io cu deştiul cam pe unde va trebui să ajung. Revenit în civilizaţie, Bunicu s-o pus să-i povestească îngerului ce-o făcut cu mine. Cum o să dorm io singur-cuc prin sate părăsite, atârnat în hamac între doi pruni, fără să am parte de compania vreunui picior de om sau vreunei căciuli de pădurean. Cum o să mă urmărească pe mine lupii… şi urşii… şi mistreţii… şi vulpiţele… şi iepuraşii… şi cum o să se lingă ele pe lăbuţe după ce-or să mă halească.

…Iar Mihnea s-o spăimântat când o auzit asemenea grozăvii ce urmau a se abate asupra lu’ Tati lui. Acuma, s-o zic pe-a dreaptă, nici o jivină nu m-o urmărit. Satul o fost el părăsit complet, da’ de dormit n-am dormit în hamac, c-o venit furtuna. Aşa că m-am hodinit în cimitir, sub streaşina bisericii. Iar dimineaţa, m-am pus pe pozat. Şi nu mică mi-a fost mirarea când văd că sună telefonul, la prima oră, iar îngeru’, somnoros încă, mă întreabă se mai fac. În fundal se auzeau vocile bunicilor care-i şopteau să mă chestioneze dacă nu m-o mâncat lupu’, ursu’, vulpea… Atâtea animale l-or bulversat pe înger care o decis să sintetizeze şi să mă întrebe direct:

Taaatiii, da’ pe tine nu te-o mâncat sineva?

Posted 2013/07/09 by danieliiancu in Mihnea, Mihnea dixit

Lasă un răspuns

