Mihnea dixit (45)   Leave a comment

De vreo săptămână, îngerul freamătă. Nu mai poate. Că Tită-sa, neavând de lucru, i-o zis că-l duce la grădina zoologică. Ce-o fi însemnând asta nu ştie el prea bine. Da’ oricum e ceva nou. Şi aşteaptă cu nerăbdare ziua de duminică când, se pare, va avea loc în sfârşit fericitul eveniment anunţat cu surle şi trâmbiţe.

Aşa că, de fiecare dată când vorbim pe scaip Mihnea mă anunţă, după o consultare fulger cu Tită-sa, cât timp a mai rămas până apucă să vadă şi el la viaţa lui un Zoo. Au fost patru zile. Apoi, minune, au mai rămas trei. Ieri mai erau doar două. Azi încă n-am vorbit… Da’ parcă alaltăieri mă pune cineva să întreb „şi ce-o să vezi acolo, îngeru’ meu?”… I-o picat faţa. S-o uitat urgent la Tită-sa, care o început să-i şoptească, ca la bac: lei, tigri, şerpişori, struţi, cămile, lupi, vulpiţe etc. „Poate chiar şi o balenă, da’ nu ştiu sigur”, completează mătuşi-sa. „Wowwww! Balenăăă, mă tatiiii!”, intervin eu. La care se uită direct în ochii mei, prin tabletă, şi mă pune la punct:

-Da’ io am mai văsut o dată balenă, Tati meu!

M-am blocat şi maxilarul inferior era să mi se lovească de birou. Mi-ar revenit urgent şi l-am întrebat unde o mai văzut el balene…

-În fasa blocului!!!

… Mda, iar o fi vorbit Bunicu urât de nişte doamne respectabile!

Posted 2013/06/01 by danieliiancu in Mihnea, Mihnea dixit

Lasă un răspuns

