Mihnea dixit (43)   6 comments

Cum vă ziceam, în timp ce io tânjesc de dorul lui, îngeru’ îşi face de cap prin Barcelona. Mă rog, şi prin Barcelona, da’ mai mult prin Terrassa, un „sătuc” de vreo 200.000 de locuitori de pe lângă buricul Cataloniei. Un fel de Otopeni sau Buftea, ca să pricepeţi, doar că bieţii de ei n-au nici echipă în prima ligă şi nici studiouri cinematografice… Iar cu Pipera nici nu încape comparaţie.

De câteva zile, prin urmare, ne vedem doar pe net. Io de-o parte a tabletei, Mihnea de cealaltă parte a laptopului lu’ Gabi. Stăm amândoi şi povestim. Nu mare lucru. Mai mult ne ţinem bărbile în palme şi ne uităm unu’ la altu’. Io îl întreb cum e la Spania. El zice că e frumos si distractiv. Io îl chestionez ce-o făcut peste zi, el îmi spune cum o fugărit-o pe vară-sa Iris prin casă şi pe dinafară de casă. Io mă minunez că n-o făcut încă nici o prostioară majoră, el se arată indignat de vorbele mele. Io îi zic că-mi vine să-l pup şi să-l strâng în braţe, el se alintă şi-mi răspunde că afară plouă. Io îi fac declaraţii că-l iubesc până la cer, el îmi zice că nu contează, că oricum el mă iubeşte până la cer şi înapoi… Cam atât. Apoi fuge la joacă şi-l mai văd doar ca o umbră prin faţa camerei.

Aseară am vorbit noi ce-am vorbit. Da’ no, cât să tot vorbeşti? La un moment dat o zis „paaa, Tatiii!” şi s-o dus. O dat două ture prin sufrageria Tită-sii şi chiar mă pregăteam să apăs bumbu’ roşu, să închid tableta şi să-l las să alerge în voie, când numa ce l-am auzit cum le povestea celor de pe lângă el:

– Odată, un băiesel o trecut prin calculator si o ajuns la Tati lui…

Posted 2013/05/27 by danieliiancu in Mihnea, Mihnea dixit

6 responses to “Mihnea dixit (43)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ceva mai devreme, deși Irealia îmi povestea despre o fotografie, am aterizat pe blogul tău tot în mijlocul unei ziceri de-a lui Mihnea. Mi-am propus să le iau la rând. Să înțeleg că sunt 43? Faină promisiune pentru lectura de seară. Îți mulțumesc. Ție, dar mai ales lui. 🙂

  2. Hang in there, super-daddy, hang in there! 🙂 Nici de pe margine nu mi-e ușor să vorbesc, n-aș vrea să umblu-n papucii tăi de dor chiar acum.
    Pitica mea spunea ”mucumec”, la vremea când era de vârsta lui Mihnea. Că mi-am amintit… 🙂

  3. Hai tati, ca o saptamana aproape a trecut((:

    adina marconi

Lasă un răspuns

