Mihnea dixit (38)   2 comments

Îl sun într-o zi pe înger. Pe telefonu’ lu’ Dică-sa, normal. După ţârâituri repetate, în sfârşit catadicseşte să răspundă. Era taman în vârful toboganului. Îngeru’, nu bună-sa. Îl întreb ce face. El îmi răspunde aproape monosilabic. Că doar atunci când e la joacă n-are el timp şi chef de stat la taclale cu mine. Imediat caută să mă expedieze. Pe lângă vocea lui plictisită şi nerăbdătoare, în fundal se auzeau nişte bubuituri înfundate, iar la un moment dat vocea lu’ bună-sa care-i spunea să nu mai dea cu picioruşele în tabla care înconjoară foişorul toboganului, că o strică şi vine omu’ de serviciu şi-l bate. Mihnea nimic. Surd să fi fost şi tot auzea mai bine. Din contră, bubuiturile se înteţeau. Iar vocea Dică-sii suna tot mai tare şi mai panicată şi cu puţin efort mi-o puteam imagina cum sare să ajungă la tobogan să-l prindă de-un picior.

Am decis că e momentul să intervin. Cum puteam şi eu, adică prin mustrare telefonică… Şi i-am zis îngerului: „nu mai da, mă tati, cu pisioruşele în tablă că o strici”. În telefon s-a făcut, brusc, linişte. Mi l-am şi imaginat cum analizează situaţia înainte de a-mi da răspunsul pe care-l meritam:

– Di se să nu mai dau cu pisiorul în tablă, mă Tati? Că oricum am stricat-o deja…

Posted 2013/04/08 by danieliiancu in Mihnea, Mihnea dixit

2 responses to “Mihnea dixit (38)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pai chiar asa!!!!! Bravo Mihnea!!!!

    adina marconi

Lasă un răspuns

