Mihnea dixit (36)   2 comments

Nu cu mult timp în urmă, într-o seară, numa ce-l văd (de fapt mai mult îl simt), pe înger că vine şi mi se aruncă în braţe. Apoi, aşa molatic şi linguşitor cum îi e felu’ mă ia pe ocolite. Io nu pricepeam nimic că eram atent la televizor că juca Steaua cu nu ştiu ce echipă de prin Anglia. N-are importanţă. Îngerului îi pusesem desene în camera lui să nu care cumva să-i streseze pe bieţii stelişti care jucau în televizorul din sufragerie. Dar totuşi, Mihnea a lăsat desenele şi, cum vă spuneam, mi s-a aburcat pe genunchi punând tot felul de întrebări. La primele zece n-am răspuns. A unşpea m-a pus pe gânduri că suna ceva de genu’:

Tati, cân’ fasem pomu’?

Am cerut lămuriri suplimentare şi da, nu mă înşela auzul. Voia să ştie când facem pomu’ de Crăciun cu tot cu globuri şi instalaţii şi bomboane. Asta în timp ce afară dădea să vie primăvara. I-am explicat într-un mod extrem de pedagogic că nu se poate. El a găsit imediat contraargumente: că di se să nu se poată dacă avem si brad si globuri si bomboane si instalasie si prelunsitor în care să băgăm instalasia…?… Am pierdut două faze importante din meci încercând să-i explic că pomu’ de Crăciun de face doar iarna, adică atunci când afară ninge!!! A priceput instantaneu. Şi n-a mai zis nimic. S-a dus la desene.

Michiduţă l-o pus însă, mai zilele trecute, pe Busuioc să zică la teve’ că se strică vremea. Busu, după cum ştiţi, prezintă meteo la televizor de douăzeci de ani şi niciodată n-o nimerit-o. Până în ziua cu pricina. Când mă trezesc şi trag jaluzelele afară totul era alb ca laptele pe care dădeam să i-l încălzesc îngerului. Habar n-am ce-o fost în capul meu când i-am zis lu’ Mihnea că afară ninge! O aruncat imediat sticluţa din mânuţe şi o sărit din pat, în timp ce radia de fericire:

Tatiiiiii! Hai să fasem pomu’!!!

Posted 2013/03/20 by danieliiancu in Mihnea, Mihnea dixit

2 responses to “Mihnea dixit (36)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bun, de asta asta ce explicatii i-ai dat ca nu faceti pomu?:)))))

    adina marconi

Lasă un răspuns

