Mihnea dixit (32)   3 comments

Aseară, după o vizită inopinată la Corina şi la Victor, în timpul căreia îngerul s-a bătut cu perne cu Corina şi a stresat la maxim mâţa casei (care, fie vorba între noi, avea chef mai mult de dormit liniştită într-un colţ, decât s-o fugărească Mihnea prin tot apartamentul), ajungem şi noi, pe la 11, să ne băgăm la somnic. Mai ales io. Că îngeru’ avea chef de desene. Normal, somnicu’ o venit prima dată la mine. Cred că deja sforăiam de vreo zece minute când m-am trezit cu o palmă peste ochi. Am sărit ca ars. Nu ştiam dacă o venit sfârşitul lumii sau s-o declanşat Big-bang-ul! Vedeam numai stele verzi. Roşii. Albastre. Toate colorile. N-am apucat să zic nimic, da’ moaca mea a fost suficientă ca să-l facă pe înger să se exprime şi verbal, nu numai manual.

Tati, tu sti di se au oamenii ochi?

Am crezut că n-aud bine. Da’ auzeam, că doar de aia am urechi. Aşa că m-am pus pe dat explicaţii în toiul beznei. I-am zis îngerului că oamenii au ochi ca să-i poată închide noaptea, când trebuie să doarmă! N-am fost convingător. Că numa ce l-am auzit grăind:

– Nuu, mă Tati meu, oamenii au ochi ca să vadă sziua soarele!

Posted 2013/01/17 by danieliiancu in Mihnea, Mihnea dixit

3 responses to “Mihnea dixit (32)

Subscribe to comments with RSS.

  1. vezi ca nu stiai…..cat despre urechi eu le ador pe ale lui mihnea…ca sunt atat de miciiiiiiiiiiiiiiii

  2. Ma repet: norocul tau ca ai un inger care sa te invete si pe tine ce si cum. Iti dai seama cat de multe inveti??????:))))

    adina marconi

Lasă un răspuns

