Mihnea dixit (31)   2 comments

Vorbim la telefon. Nu mult, că îngeru’ nu are timp de pierdut cu vorbe-’n vânt. E, de felul lui, expeditiv. Io, ca să nu mă fac de minune că vorbesc mai mult ca un copil de patru ani, îl iau de obicei direct şi-l întreb brusc ce face. Răspunsul lui e unul şi invariabil:

Io fac bine, Tati!

Normal. Apoi îl întreb dacă e cuminte şi îi ascultă pe Dica şi pe Bunicu.

– Desigur, Tati!

Io mă topesc când îl aud, da’ fac pe duru’ şi-l ameninţ că-l snopesc în bătăi dacă nu-i ascultă pe bunici. El se face că nu aude ce zic io şi întreabă:

Da’ tu se fasi, Tati? Îi răpund. Aaaaa, esti la lucru… Si io o să merg la lucru când mă fac mare, acum îmi fac de lucru pe aisi. Scuse, scuse… Paaa!

Şi-mi închide, că are treabă.

Posted 2013/01/12 by danieliiancu in Mihnea, Mihnea dixit

2 responses to “Mihnea dixit (31)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Copilul nu e expeditiv, dar spre deosebire de altii, el chiar munceste:)))))))))

    adina marconi

Lasă un răspuns

