Mihnea dixit (30)   2 comments

Mă cheamă într-o seară îngeru’ să-i repar motorul lui electric. Bine, de mers mergea şi nainte şi napoi, avea şi farul luminătoriu, dar nu scotea zgomote infernale de „nino-nino” şi nici nu i se mai aprindea girofarul. Asta din cauză că atunci când l-o primit cadou de la Dică-sa Rely, acum doi ani şi ceva, m-am nervat şi i-am smuls nişte fire de prin burtă. Burta motorului. Apoi, mirat, i-am zis îngerului: „nu mai cântă, mă Tati, s-o stricat”… Am crezut că ţine veşnic şmecheria asta… Da’ de unde! Că o văzut el la alţi copii motoare care urlă şi şi-o adus aminte că şi al lui făcea la fel cândva. Sau că ar fi trebuit să facă. Aşa că m-o chemat urgent să-l repar.

M-am dus, că ce era să fac? N-aveam chef de scandal. Acum, drept să vă spun, e mult mai simplu să faci să tacă un motor decât să-l pui să urle. M-am apucat, că tot era Boboteaza, să umblu prin măruntaiele lui cu o şurubelniţă în cruce. Şi atâta am desfăcut la el în bucăţi de nu mai credeam că pot să-l readuc la starea iniţială fără să-mi rămână câteva piese în plus. Am reuşit într-un final. După ce l-am chemat în ajutor şi pe Bunicu, cu pistolu’ de lipit, că era un fir care nu ducea nicăieri. Mă rog, câteva minute vecinii şi-au băgat deştele în urechi, timp în care o probat Mihnea dacă funcţionează urlătoarea. Apoi i-am zis că gata, e seară, nu mai facem gălăgie şi punem motorul la încărcat. S-o resemnat, cu condiţia să merem să jucăm „bule”. Vă zic io altădată ce-s alea. I-am zis că merem, numai să mă spăl pe mâini, că-s murdar.

Da’ di se esti murdar, Tati meu?

I-am explicat cât am putut de ştiinţific că îs murdar deoarece am reparat motorul. O stat şi s-o gândit. Scosese un pic limbuţa printre buze de atâta concentrare. Apoi o zis că vine şi el să se spele. L-am întrebat de ce.

Pentru că am pus mâna pe tine!

Posted 2013/01/08 by danieliiancu in Mihnea, Mihnea dixit

2 responses to “Mihnea dixit (30)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bravo Mihnea!!! Asa trebuie scumpule, sa te speli pe maini cand atingi ceva „murdar”!!!! Parca ii si vad fatuca cea concebtrata:)))

    adina marconi

Lasă un răspuns

