Mihnea dixit (29)   2 comments

Aseară, după plimbarea cu motorul – al îngerului, nu al meu –, am urcat toţi trei în casă repede, că afară era frig. Toţi trei, adică îngeru’, eu şi motorul pe care l-am şi pus ulterior la încărcat, că-i de-acela şmecher, electric. Primul lucru pe care am dat să-l fac a fost să mă dezbumb la haină în viteză mare, ca să pot lucra liniştit la desfofolirea lu’ Mihnea, care era îmbrăcat ca la Polul Sud, de numai’ ochişorii i se vedeau. Intenţia mea, lăudabilă de altfel, s-a văzut împiedecată de blestematul de fermoar care nu se lăsa deschis sub nici o formă. După vreo cinşpe încercări nereuşite eram gata-gata să explodez şi să fac haina ţăndări. Mă rog, fâşii, zdrenţe, cum vreţi! Mihnea se uita extrem de calm la mine, aşteptând să-l dezbrac odată. Când eram pe punctul să cobor din cer toţi sfinţii, numai ce-l aud pe înger grăind:

– Pista mă-sii!

Io m-am blocat. Fermoarul s-a deblocat de la sine şi a alunecat în jos. Am crezut că n-aud bine. L-am întrebat ce-a zis.

– Pista mă-sii!, a repetat el, extrem de serios.

Mi-am muşcat limba să nu râd şi l-am întrebat ce-i „pista mă-sii”. Mă rog, la aşa întrebare, răspunsul a fost pe măsură:

– Pista mă-sii e atunsi când nu se deschide fermoarul, Tati!

Posted 2013/01/03 by danieliiancu in Mihnea, Mihnea dixit

2 responses to “Mihnea dixit (29)

Subscribe to comments with RSS.

  1. :)))) asta o fost buna

Lasă un răspuns

