Fotografii comentate (4): Calendar Ortodox 2013   Leave a comment

Îmi cer scuze, da’ poza e aşa mică nu din cauza mea şi nici din cauza frigului sau a apei reci. Bănuiesc că cineva chiar vrea să cumpăraţi calendarul ortodox pe 2013, nu neapărat să ştiţi de pe net ce scrie în el. Adică, nu care-cumva să-l listaţi format A2. Io nu pricep mare lucru din fotografia de mai jos. Nici nu contează, că nişte site-uri oficiale îmi spun ele când pot să fac prostii şi când e sărbătoare. Ideea e alta, mult mai gravă, da’ poate îs io daltonist: mie mi se pare că juma de calendar e scris cu roşu. Adică sărbătoareeeeeeee! Albastru nu ştiu ce e. Dar din rândurile scrise cu negru, din câte ţin io minte de la Mama Mare (una dintre bunicuţele personale), şi în chestiile cu negru e ceva sărbătoare. „D-aia cu cruce neagră!”… Nu mai comentez. Şi îmi fac şi mea culpa. Adică ştiu că cea mai mare parte a rândurilor de nume de sfinţi sunt puse la loc de cinste, adică duminica. Dar când vezi numa o poză, parcă te ia cu tremurici la lingurică. Prea multă sărbătoare ca să mai poţi munci cum trebuie. Înainte să strigaţi „blasfemie” tre să verific, încă o dată, care e prima zi a săptămânii… Implicit, şi a şaptea!

Calendar ortodox 2013

Posted 2012/12/21 by danieliiancu in Galerie foto

Lasă un răspuns

