Mihnea dixit (27)   4 comments

Numărul de jucării primit de înger de ziua lui mi-a declanşat o alergie usturătoare. La buzunar. Adică pur şi simplu n-am mai putut da banii pe jucărele preţ de câteva zile. În tot acest timp, am simţit o senzaţie de leşin de fiecare dată când treceam pe lângă magazine de copii unde acestea zăceau etalate în vitrine, cu indolenţă maximă. Toate numai culori, forme, lumini şi muzicuţe. Bine, şi preţuri pe măsură. Doară că sara, înainte să ajung acasă la înger ăsta mă suna de pe telefonu’ lu’ Dică-sa şi mă întreba dacă îi aduc „ssseva”. Adică ceva. Normal, am zis de fiecare dată că-i aduc, că luam o jucărie din grămezile primite de ziua lui şi i-o prezentam drept nou-nouţă, cum de altfel şi era, doar că nu se afla în ambalajul original. Da’ nu apucase să se joace oricum cu ea. O mers o zi. Două. Apoi, în a treia zi, mi-a telefonat să mă întrebe ce v-am zis. Dacă îi aduc „ssseva”. I-am răspuns că „bineînţeles, îngeru’ meu, îţi aduce Tati”, gândindu-mă că mai erau trei trenuleţe, cinci maşinuţe, şapte motociclete, nouă puzzle-uri etc. La care el insistă:

– Tati meu, da’ io vreau ca zsucăria să fie nouă!

Io îi promit că nouă va fi, că doar nu s-o „zsucat” nimeni cu ele de când le primise. Numai ce le despuiase de celofan şi le scosese din cutia de carton.

– Tati meu, da’ io vreau ca zsucăria să fie în cutie!

După o clipă de analiză am decis că mai aveam nişte cutii goale, nearuncate, în care să vâr vreo jucărie, care s-o fi potrivind ca mărime.

Înainte de a închide, îngeru’ a venit cu cerinţa supremă:

– Tati meu, da’ io vreau ca zsucăria să fie nedezvelită!

…Cum nu mai aveam jucării cu celofan pe ele, m-am dus la Maxxa şi am mai cumpărat una!

Posted 2012/11/19 by danieliiancu in Mihnea, Mihnea dixit

4 responses to “Mihnea dixit (27)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cum crezi tu ca poti sa il prostesti??? Ai un copil mult prea destept:)))

    marconi adina cosmina
  2. Mai Daniel, daca gasesti vreun loc unde se face tratament de grup pentru cei dependenti de cumparat jucarii, sa ma anunti si pe mine 😀

  3. ooofff, offff… nu cred să existe, că-i o conspiraţie galactică a producătorilor de jucării!

Lasă un răspuns

