Pictură naivă silvestră (1)   2 comments

Pe DN 7A, la km. 92, între Obârşia Lotrului şi Petroşani, la Groapa Seacă – cabană. Iulie 2008.

2 responses to “Pictură naivă silvestră (1)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ooooo… erau la mare moda intr-o vreme, poate le stii si pe alea cum cobori de la Oasa spre Sugag pe partea dreapta, numa ca alea-s direct pe stanca si infatisaza cerbi si alte vietuitoare.
    Mie-mi plac, imi aduc aminte de copilarie, acum vreo 30 de ani erau si prin Cheile Bicazului, etc.
    Odata, interesat de cine le facea, am aflat ca pe vremea aia fiecare depou CFR avea un …. pictor. Asa era, un tip angajat sa scrie pe vagoane cu vopsea, de obicei numere sau alte alea. Am vazut si eu unu din asta in depou la Simeria, in armata.
    Scriau iute si fain cu pensula cifre si litere STAS. No… pe vremuri cam din astia cica implicau (fara sa fie o regula) si in crearea acestor imagini deseori inedite.
    Azi… nu mai stiu cine practica… arta… 🙂

    • Ai dreptate… am văzut şi eu destule „tablouri”, da’ până prin 2004 n-am apucat să le fotografiez, că nu prea stricai filmul pe aşa ceva… Iar acu, când mai dau de câte unu’ e ruginit, asta dacă mai există tabla respectivă sau n-a fost înlocuită cu vreo fotografie cu copaci din altă zonă. Că am văzut şi poze cu brazi în zone ticsite de mesteceni sau de fagi sau de goruni…

Lasă un răspuns

