Mihnea dixit (24)   2 comments

Zilele trecute ne-am deplasat la Nasu că o fost ziua lui. Şi nu oricum, ci cu bicicleta. Noi ne-am deplasat cu bicicleta, nu ziua lu’ Nasu o fost cu bicicleta. Mă rog. Am plecat cu îngeru’ de la bună-sa de acasă, unde-şi petrecuse el, ca de obicei, somnicu’ de după-amiază. După 50 de metri calcă cu roata din faţă fix într-o îngheţată căzută şi topită pe trotuar. Se opreşte nemulţumit că şi-o murdărit bijuteria şi mai că-mi ordonă să i-o curăţ. N-aveam chef, că se încălzea berea lu’ Nasu pe masă aşteptându-ne. Aşa că-i zic „lasă, Tati, că se curăţă”, apoi plecăm mai departe, el bălăngănindu-şi mânuţele pe lângă burtică, io transpirând de cât stăteam cocoşat să împing la miniatura lui de bicicletă. Că o refuzat categoric să se mai cocoaţe pe ea. În primul rând că erau roţile murdare de îngheţată. Apoi că era panta cam mare şi-i era teribil de lene să deie din pedale. Într-un final, la 50 de metri înainte de a ajunge la Nasu s-o aburcat în şa şi o pedalat un pic, suficient cât să vadă că roţile erau curate şi uscate. Fericit, îmi transmite noua situaţie. Io, leşinat, îi spun că ştiu, roţile sunt curate că am împins io bicicleta atâta amar de drum peste tăte pietrele şi s-o şters mizeria de pe ele. La care el, mulţumit nevoie mare de descoperire, îmi transmite:

– Aaaa! Am priseput… pietrele îs prosoape pentru roţi…

Posted 2012/09/24 by danieliiancu in Mihnea, Mihnea dixit

2 responses to “Mihnea dixit (24)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vezi mai tati? Tu habar nu avea ca exista prosoape naturale pentru rotile de la bisicleta!!!!! Bine ca te invata ingeru:))))))

    marconi adina cosmina

Lasă un răspuns

