Mihnea dixit (17)   1 comment

De câteva zile bune, îngeru’ are ceva cu cerul. Săptămâna trecută, pe la amiază, în timp ce se zbânţuia alături de ăilalţi copii prin faţa blocului, a lăsat joaca la o parte şi s-a pus pe privit în sus. Nici când l-am rugat să-mi dea o pupă că trebuia să plec în oraş nu m-a băgat în seamă, ţinându-şi mânuţa deasupra sprâncenelor şi privind încordat. L-am întrebat dacă se uită după avioane.

– Nu Taaatiii, vreau să văd dacă se miscă serul…

I-am spus că nu cerul se mişcă, ci norii.

– Aaaa, noriii! şi a fugit fericit că cerul rămâne la locul lui.

Acum câteva zile, într-o seară trecută de ora zece, şi-a aliniat pe spate, cu faţa în sus, pe-o bancă  toţi prietenii rămaşi, obligându-i să se uite la cerul plin de steluţe. S-au uitat ei ce s-au uitat până au simţit că ameţesc, apoi ceilalţi au strigat tare că lor le e frică să se mai uite la cer. Însă îngeru’, cel mai mic dintre cei mici, le-a răspuns calm şi hotărât:

– Mie nu mi-e frică de ser! Că Mami meu e acolo sus!

Alaltăieri o fi văzut-o pe bună-sa plângând. Iar ca s-o consoleze i-o zis, cum ştie el mai frumos:

– Lasă că-mi cumpăr io săndăluse cu arcuri si sar până la ser… Si-o iau pe Mami de acolo… Ca să nu mai plânzi!

…Azi Mami lui ar fi împlinit 39 de ani…

Posted 2012/08/16 by danieliiancu in Mihnea, Mihnea dixit

One response to “Mihnea dixit (17)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ingerul cel mic ma lasa intotdeauna fara cuvinte. Dumnezeu s-o odihneasca si sa aibe grija de inger!

    marconi adina cosmina

Lasă un răspuns

