Mihnea dixit (15)   Leave a comment

Deúnăzi, ne pregăteam să merem la scăldat. Iniţial la ştrand, apoi am decis că piscina din curtea lu’ Nasu şi a lu’ Nasa e mai ieftină. Cel puţin pentru mine: nu dau nici bani şi mai beau şi o bere-două gratis. Aşa că ne-am echipat cu tot ce trebuie. Întâi eu, apoi m-am dus să-l recuperez de la bună-sa pe înger. A început să mă chestioneze. Că unde ne dusem? Da’ di se? Nu mai bine merem noi la copiii din fasa blocului? Şi alte asemenea. I-am zis că ne ducem să facem baie în piscină, la naşi, că mai bine să ne jucăm cu copiii de acolo decât să-l înveţe tot felu’ de cuvinte obscene un derbedeu din faţa blocului, pe nume Octa, că mă enervez şi-l şi bat. Pe derbedeu, nu pe Mihnea. Că îngeru’, chiar dacă le pronunţă, nu ştie ce înseamnă respectivele cuvinte obscene. A tot încercat el să mă îmbârlige să mai stăm „un pic, un piiicuuuuus, Taaatiiiiii”, da’ am fost dur şi i-am zis să merem odată, că am slipul pe mine şi mă strânge elasticu’ de la el. Când o auzit de slip o strigat-o pe Dică-sa să i-l aducă pe al lui, nou-nouţ, luat în ziua aia, de culoare albastru închis, aproape negru, cu multitudine de steluţe pe el. Acum, pe cuvânt, trebuie să mă credeţi, erau muuuulteee,  da’ n-am numărat câte steluţe sunt pe chiloţeii lu’ Mihnea, că nici fostu’ ministres Cristian Adomniţei n-o numărat stelele de pe steagu’ Europei. Când s-o văzut cu slipu’-n braţe, îngeru’ l-o fluturat ca pe stindard:

Uiteee, Taaaatiiiii meu, se chilosei am. Îs plini de steluse ca noaptea!

Posted 2012/08/03 by danieliiancu in Mihnea dixit

Lasă un răspuns

