Fotografii comentate (1): La mănăstire… 1   Leave a comment

Am văzut zilele trecute, poate chiar ieri da’ mi-e lene să verific, o fotografie a unui prieten de la o mănăstire, în care pe un panou era expusă porunca a 8-a, cea cu să nu furi. Doar că se referea, din câte am înţeles eu, la a nu fura florile din jardinierele de la mănăstire. Foarte tare poza şi panoul. Şi mi-am adus aminte că în 2007 am fost prin Coziei, iar la o mănăstire am făcut câteva poze pe şustache că ni s-a spus că fotografiatul e interzis. Mă rog, am făcut una chiar în interiorul mănăstirii respective, o vedeţi mai jos… Ceea ce m-a bulversat ulterior a fost faptul că poza mi-a fost respinsă de la postare pe un site foto din cauză că, cică, ar fi făcut reclamă ascunsă. N-am nici o treabă, dar asocierea mi s-a părut excepţională. Din păcate pe vremea aia aveam o săpunieră pe post aparat, da’ no… şi-a făcut treaba!

Posted 2012/07/01 by danieliiancu in Galerie foto

Lasă un răspuns

