Mihnea dixit (10)   2 comments

În week-end-u’ de Sânziene a fost Trofeul Kogaion, aşa că am fugit singur în munţi să duc oamenii pe coclauri, peste Godeanu, pe la Sarmizegetusa, prin noroaie şi printre trăznete. Iar pe înger l-am lăsat acasă cu Dică-sa şi Bunicu. Bolnav, moale ca un ştergar Cocolino şi supărat ca un pedelist după alegeri. Avea „rosu” în gât şi „supositoare în fundules”. Să-i scadă febra. Oricum, de alintat e alintat de felul lui, dar când mai e şi bolnăvior atunci fenomenul atinge cote alarmante. Aşa că sâmbătă seara, numa ce-i zice lu’ bună-sa:

Maaamaaa Dicăăă! Dă telefon la Mami meu în ser si spune-i că mi-e rrrăăăuuu…

Dică-sa io zis că nu se poate, că cică nu se prinde semnalu’ cu Doamne-Doamne. Atunci o făcut şi el ce fac toţi îngerii, adică s-o supărat şi io zis:

Lasă că iau eu telecomanda, deschid serul, o văd pe Mamii meu, o iau de acolo si apoi arunc telecomanda…

Posted 2012/06/26 by danieliiancu in Mihnea dixit

2 responses to “Mihnea dixit (10)

Subscribe to comments with RSS.

  1. of ma daniii……..fara cuvinte,mi-a zis si mie mama………ce pacat ca din cauza nenorocitilor astia de bani nu putem veni in vara asta acasa

Lasă un răspuns

