Mihnea dixit (8)   2 comments

Azi ajung acasă. Bine, că am ajuns a fost bine. Rău a fost că nişte stropi de ploaie mi-or fugărit îngeru’ două blocuri şi-un sens giratoriu mai încolo. O iau după el. După înger, nu după giratoriu. De departe, o văd Dică-sa. Stătea pe o bancă în faţă la o COAFURĂ. Îi văd şi maşinuţa cu volan şi fără pedale. Maşinuţa lu’ Mihnea, nu a lu’ Dică-sa. Singurul pe care nu-l vedeam era îngeru’, cu pletele lui ce băteau în blond când le scutura vântul. În jur mai era o tanti şi un băiesel tuns scurt, ce şedea pe bancă. Vocea se auzea, da’ Mihnea nu se vedea. Apoi m-am dumirit: l-or tuuuuuuuns! Adio părul lui lung şi cârlionţat. Adio şuviţe rebele. Iar o devenit bărbat serios, nu ca Tati lui. Bunicu’ cică l-ar fi vrut chel, da’ totuşi s-o opus Dică-sa şi or ajuns la un compromis. Aşa că acum e un băiesel ca toţi băieseii, singura diferenţă fiind dată de faptul că el e îngeru’ meu.

M-am plâns, m-am văitat, mi-am smuls părul din cap, l-am întrebat: „Taaaatiiiiiii!!! Ce ai păţit?”

El a dat căpicul pe-o parte, s-o uitat la mine extrem de serios, şi mi-o răspuns:

Tati, m-am tuns!

Asta vedeam şi eu. Dar el a continuat imperturbabil, inconturnabil şi, în mod cert, inevitabil:

Tati, să sti că nu-mi pun părul la loc!

Posted 2012/06/12 by danieliiancu in Mihnea dixit

2 responses to “Mihnea dixit (8)

Subscribe to comments with RSS.

  1. uffff parul lui carliontat…..poate in alta parte peste mai multi ani…..
    las ca e mai bine asa ca vine caldura si transpiram

Lasă un răspuns

