Mihnea dixit (3)   2 comments

 

În autobusul care ne duce înapoi la casa noastră, după mini-vacanţa la Dică-sa Rely şi la Bubu-su, Mihnea descoperă pe plafon nişte difuzoare mici şi unu’ mare, taman deasupra capului meu. Imediat se pune pe dat esplicasii să audă tot autobusu’. Că Tati meu (adică io) e mare şi de aia are difusol mare, iar el e mic şi prin urmare şi difusolu’ e mic. Da’ creşte el mare. Mihnea adică, nu difuzoru’. Îl aprob, că doar nu m-am smintit să-l contrazic în public. Esplică el ce esplică la tătă lumea cum stă treaba, apoi mă trozneşte în moalele capului cu următoarea întrebare:

– Tatiiii, da’ io când mă fac tati?

Teama mea cea mai mare acum este ca asta să nu se întâmple prea curând…

 

Posted 2012/04/22 by danieliiancu in Mihnea dixit

2 responses to “Mihnea dixit (3)

Subscribe to comments with RSS.

  1. si ce i-ai raspuns……..asa din curiozitate

    • în prima clipă am vrut să-i pun palma pe guriţă, da’ cum oricum râdea tăt autobusu’, i-am zis că numa după ce creşte mai înalt ca mine… sper să nu se lungească pe la 16 ani!

Lasă un răspuns

